donderdag 12 februari 2015

Nieuwe winkel

Zwolle is een nieuwe winkel rijker.
En wat voor 1: mooi pand, prachtige spullen en een aardige eigenaresse.
THUIS, Marieke Rusticus Styling,
Assendorperstraat 80, Zwolle.
Ik heb mooie kaarten gekocht, een kastknopje, slinger en een plaid (op laatste foto).














































Neem ook eens een kijkje op haar blog,  mariekerusticus.blogspot.nl 
Daar vind je mooie foto's van haar winkel en eigen thuis.

Fijne donderdag allemaal, liefs Jeanette.

2 opmerkingen:

  1. Wat leuk!
    Lief dat je aandacht aan mijn pop-up store besteed.
    Ik hoop dat je veel plezier van je spullen hebt.

    Liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Graag gedaan.
      En plezier van mijn spullen heb ik zeker.
      Liefs Jeanette.

      Verwijderen