maandag 6 april 2015

2e Paasdag

Op deze 2e Paasdag deel ik de foto's van de brunch van gisteren met jullie.
3 van onze 4 kinderen waren erbij. Onze 2e zoon is zeeman, en op dit moment in Maleisië
en Indonesië. Tuurlijk missen we hem bij dit soort dingen, maar 'life goes on'.

































Ageeth, zie je dat ik geïnspireerd door jou, ook het haasje heb getekend. (Blog: Ogenzalf).

Vanmiddag ga ik naar mijn zus in Deventer, en bezoeken we Zeldzaam mooi, een evenement in het Havenkwartier. 40 Marktkramen met alleen de allerleukste, handgemaakte en zeldzaam mooie producten en cadeautjes uit Nederland, waarbij diversiteit en kwaliteit van deze uiterst creatieve ondernemers voorop staat.(volgens de site)

Ben heel benieuwd, als ik in de gelegenheid ben om foto's te maken, zien jullie die volgende week voorbij komen.

Fijne Paasmaandag allemaal.

1 opmerking:

  1. Oh, dat ziet er mooi en lekker uit, Jeanette!
    Ik moet lachen om de worteltjes in het sap :=)
    En de haasjes zijn zo schattig. Leuk op een label!
    Fijne dag vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen