vrijdag 4 september 2015

Botanisk Have i København

Afgelopen zomervakantie waren wij ook in de botanische tuin in København. Daar waren we 30 jaar geleden ook. Dat was mijn 1e bezoek aan Denemarken. Een nichtje van mij woonde daar een jaar voor een uitwisseling van agrarische medewerkers. Zij woonde in de buurt van Roskilde. Tijdens dat bezoek gingen we ook naar Kopenhagen, en ik was verkocht. Wat een mooie stad. En lopend zie je zoveel. In de loop der jaren zijn we er regelmatig geweest, en het verveelt nooit. Vorig jaar zijn we een aantal keer geweest, en steeds op een andere plek uit de bus gestapt, om weer een ander deel te bekijken.


















































Vorige week waren wij er ook om zoon 3 te brengen. Zoals ik gisteren al zei woont hij daar nu 5 maanden. Zal binnenkort nog wat foto's laten zien van die week. Kopenhagen blijft 1 van mijn lievelingssteden. Ook deze week weer op plaatsen geweest waar ik nog niet eerder was. Zoals Amager, de Zoo en Frederiksberg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten