vrijdag 16 oktober 2015

Knipselwand

Een paar weken geleden heb ik de muursticker die 10 jaar boven ons bed hing, van de muur verwijderd. Er is wel een heel klein beetje verf mee af gegaan, maar dat mag de pret niet drukken. Ik wilde nl. een knipselwand maken, zoals je nu heel veel ziet. Dat was al veel langer het plan, maar ik kon geen keuze maken in wat ik op wilde hangen. Tijdens onze vakantie heb ik een aantal posters uit verschillende musea meegenomen, en zie hier, het begin was er. Nog een zwart-wit afdruk laten maken van mijn lievelings-schilderij. Tijdens het foto's maken op een mooie oktoberdag, scheen het zonnetje lekker naar binnen.







































De blauwe lamp is denk ik het kleurigste dat we in huis hebben. Toen ik hem zag, moest ik hem hebben. (Op de kinderkamers hadden we vroeger wel kleur hoor, voor degenen die zich zorgen maken.)

2 opmerkingen:

  1. Hahaha, ik maak me geen zorgen om jouw huis ;-)
    Ik zie juist je eigenheid, nu ook weer met de posterwand. Mooi!
    En dat schilderij is zo prachtig <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De wand van jullie slaapkamer is mooi geworden zo.
    Het schilderij is inderdaad prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen