donderdag 1 oktober 2015

Koffie-dag

Dinsdagmorgen kwam ik er achter, dat het National Coffee Day was. Via Instagram. Heb het even gegoogled, en kwam verschillende leuke sites tegen. Deze deel ik met jullie: National day calendar. Leuke weetjes over koffie ook. Ik vond dat ik op Nationale Koffie-dag wel een kopje koffie mocht drinken in de stad. Een zaak waar ik wel al over had gelezen, maar nog niet geweest was, HIER en daar, Oude vismarkt 10.
































De koffie was heerlijk! En het interieur heel leuk. Zal nog eens terug gaan en foto's maken. (als dat mag) 





3 opmerkingen:

  1. Zit er heerlijk uit. Zit ik net even op je foto met de paddenstoelen te klikken. Ik kom dan niet op je webwinkel terecht. De link verwijst naar http://mijnwebwinkel.nl/winkel/hipenkleur%C3%ACg en niet naar http://mijnwebwinkel.nl/winkel/hipenkleurig.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Hans. Heb het zelf ook weer eens geprobeerd, en het werkte inderdaad niet. Heb het opnieuw ingesteld, en nu kwam ik er wel op. Nogmaals dank je wel.

      Verwijderen
  2. Als ik dat geweten had..... dan had ik op 1 oktober ook extra van m'n kopje koffie genoten!

    BeantwoordenVerwijderen