maandag 21 december 2015

Kerstversiering

Gisteren hebben we met mijn moeder en broers en zussen kerst gevierd. Dat doen we echt al jaren en jaren op de zondag voor kerst. Vandaag weer 'back to normal'. De adventdecoratie is vervangen door kerstversiering. Heel veel waxinelichtjes was mijn plan. Dus lege potten verzameld, gelukkig had ik al een begin, en 'strooien' maar.... Wat groen erbij, meer heb je niet nodig.







Aan de lamp boven de eettafel heb ik pomponnen gehangen, een bol, klokken en kerstboompjes. Daar ben ik toch wel dol op, het staat zo snel leuk en gezellig. Ook handig als je met kerst op vakantie gaat, ze passen altijd in je koffer.
































En op de voordeur deze keer een 'less is more' krans. De mooie gehaakte ster met kerstballetje kreeg ik tijdens onze wekelijkse knutselavond.










































Hier zie je eerst de enveloppen met kaarten die ik maakte voor mijn knutselvriendinnen. Vorige week in Amsterdam had ik bij Sukha voor elk 2 kaarten gekocht. De mooie zakjes zijn ontworpen door Jurianne Matter. En daaronder de kaarten/kadootjes die ik ontving.






3 opmerkingen:

  1. Een van de juffen op de basisschool van de jongens heeft voor de kerstperiode ook altijd een tafel vol met gewone glazen potjes met waxinelichtjes, zo mooi!
    Fijne kadootjes maakte en kreeg je <3
    Een mooi kersthuis!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er mooi en gezellig uit.
    Mooie kerstkrans ook.
    X

    BeantwoordenVerwijderen