zaterdag 5 december 2015

Sinterklaas

Tijdens onze wekelijkse knutselavond met 5 vriendinnen hebben we ook Sinterklaas gevierd. Voor degene die ik had, heb ik een decoratie voor in huis gemaakt, voor de gezellige sinterklaastijd. Ze heeft grote kinderen, maar dat geeft niks, gezellig maken kan altijd, toch? Man heeft 2 stukken steigerhout aan elkaar gemaakt met deuvels en lijm. Nadat ik het geheel had geschuurd, kon de (bestelde) sticker er op. Zo makkelijk is het. Ook een set waxinelichthouders er bij gedaan.











Het inpakken probeer ik altijd in stijl van het kado te doen, nu moest het een (soort van) surprise worden. Beetje lastig vond ik, en het moest ook nog vervoerd kunnen worden. En dat was best spannend met die pepernoten er op geplakt, maar het is goed gegaan. Echt een surprise was het niet, beetje van alles wat, sinterklaasliedje aangepast als een gedicht, maar het viel gelukkig allemaal in de smaak.







5 opmerkingen:

  1. Ik vind je kado's perfect. Een DIY van de decoratie?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige cadeaus! Jammer dat ik ze nu, na Sinterklaas, pas zie. In ieder geval leuke inspiratie voor volgend jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ik kon het hier nog niet plaatsen, want mijn vriendin leest hier ook mee....

      Verwijderen